SzervizPark

Helyszíni garancia

Canon számos lézerkészülékéhez ad ajándékba HELYSZÍNI SZERVIZSZOLGÁLTATÁST, mely a vásárlást követő első évben vehető igénybe.

Mi az a helyszíni szervizszolgáltatás?

A helyszíni szervizszolgáltatás a normál, egy éves, szervizben érvényesíthető garancia bővítése.
Amennyiben a készülék a vásárlást követő egy éven belül meghibásodik, úgy a Canon hivatalos szervizpartnere az üzemelés helyszínén megjavítja azt.

A készülék üzemelésének helyszínén történő javítás előnyei:

  • felmerülő probléma vagy meghibásodás esetén a készüléket nem kell elszállítani;
  • a javítási idő jelentős mértékben rövidül;
  • a probléma vagy meghibásodás bejelentését követő munkanapon a Canon minősített szervizpartnere bevizsgálja a készüléket.

---------

Hasznos tudnivalók a helyszíni szervizszolgáltatásról

A garancia és a helyszíni szervizszolgáltatás egyszerűen
A garanciaidő a készülék vásárlását követő egy év. A garanciaidő alatt meghibásodó készülékeket a Canon szervizpartnere az üzemelés helyszínén díjmentesen megjavítja.

Milyen esetben nincs lehetőség a vásárlást követő egy éven belül a díjmentes javítás igénybevételére?
Ha a készülék a nem rendeltetésszerű, a készülék kezelési és használati útmutatójában foglaltaktól eltérő használat miatt hibásodott meg. A készüléken nem hivatalos Canon szervizben végzett előző javítás nyomai láthatók.

Milyen dokumentumokat kell megőriznem a garancia érvényesítéséhez?
Kérjük, hogy őrizze meg a vásárlást igazoló számlát, illetve a készülék dobozában található helyszíni kártyát.

Hol tudom bejelenteni a készülék meghibásodását?
A Szervizpark Kft. ügyfélszolgálatának telefonszáma (hétköznap reggel 9:00 órától délután 16:00 – ig ):
Tel.: (+36 -1 ) 469-6994

Mi történik a telefonos bejelentést követően?
A telefonos bejelentést követően a Canon szervizpartnere időpontot egyeztet a vásárlóval a helyszínen történő javítás pontos időpontja kapcsán.

A helyszíni szervizszolgáltatás díja
Ha vásárló a készüléket rendeltetésszerűen, a kezelési és használati útmutatóban foglaltaknak megfelelően használta, akkor nem kell fizetnie semmilyen javítási szolgáltatásért jótállási időn belül.

Mire nem vonatkozik az egy éves jótállási idő?
Természetüknél fogva gyorsan kopó elhasználódó termékekre nem vonatkozik az egy éves jótállási idő, ilyenek a  tonerek, festékkazetták, kiegészítők, szoftverek.

Mennyi időn belül jelenik meg a Canon hivatalos szervizpartnere a telefonos bejelentést követően?
Canon szervizpartner leghamarabb a bejelentést követő munkanapon jelenik meg a készülék üzemelésének helyszínén.

Mi a teendőm a garanciaidő lejárta után?
Garancián túli helyszíni szervizszolgáltatás iránti igény esetén, a vásárló vegye fel a kapcsolatot a Canon hivatalos szervizpartnereinek valamelyikével és érdeklődjön a garancián túli helyszínen történő javítás feltételeiről és költségeiről.