SzervizPark

Irodatechnikai szerviz

Szervizünk a következő gyártók nyomtató, fénymásoló, mfp és fax berendezéseit javítja szervizben illetve helyszínen egyaránt:

  • Fénymásolók és MFP berendezések: Canon, Infotech, Kyocera, SHARP, Xerox, Panasonic, Ricoh
  • Nyomtatók: Canon, HP, Epson, Kyocera, Lexmark, OKI, Samsung, Ricoh, Xerox
  • Nagyformátumú nyomtatók (LFP): Canon, HP
  • Dokumentumszkennerek: Canon, Kodak, Panasonic, Fujitsu
  • Nagyformátumú szkennerek: Colortrac
  • Telefaxok: Canon, Panasonic, Samsung, HP

Szerviz szolgáltatási szerződések:

  • Eseti-egyedi keretszerződés
  • Átalánydíjas karbantartási és javítási szerződések
  • Szkenner safepac szerződések
  • Teljes körű üzemeltetési szerződések (full service, full contract, click)
  • Bérlettel kombinált szervizszerződések

Vevőpartnereink iránti elkötelezettségünk az alábbiakat foglalja magába:

  • Központi vevő/diszpécser-szolgálat, amely felkészült a felhasználó géppel kapcsolatos kérdéseinek, kívánalmainak megválaszolására.
  • Országosan kiépített szervizhálózat.
  • Fénymásoló-, szkenner-, telefax-, és nyomtató-berendezésekhez szükséges kiegészítő- és kellékanyagok rugalmas szállítása.
  • Megelőző karbantartási tevékenység, a gép állásidejének minimalizálása, illetve a beépített élettartam maximális kihasználtsága érdekében telefax-, fénymásoló-, nyomtató-, szkenner-, és kivetítő berendezések esetén is.
  • A leggyakrabban használt alkatrészek készletezése a szerviz technikusoknál, mérnököknél illetve a budapesti központi raktárban egyaránt.
  • Rugalmas reagálási idők, pontos és megfelelő időben történő számlázás.
  • Teljes gépparkokra, vagy akár egyedi berendezésekre vonatkozó gazdaságos karbantartási és üzemeltetési konstrukciók.
  • A javítási, karbantartási, illetve üzemeltetési szolgáltatásokon kívül, külön figyelmet fordítunk a felhasználók oktatására.
  • Rugalmas, „ügyfél orientált" megoldások, speciális igények kielégítésére (pl.: hétvégi ügyeletek, különleges rendelkezésre állások).

Műszaki és technikai felkészültségünket bizonyítják az alábbiak:

  • Folyamatosan rendelkezésre álló, és megújuló alkatrészbázis fenntartása, az azonnali hibaelhárítás biztosítása érdekében.
  • A teljes szerviztevékenység szoftveresen támogatott rendszeren alapszik, amelynek segítségével diszpécsereink a lehető legoptimálisabban szervezik technikusaink, mérnökeink napi munkáját.
  • Képzett szerviz technikusaink, mérnökeink GPS-szel felszerelt személygépkocsival, mobiltelefonnal, teljes szervizdokumentációval és a munkavégzéshez szükséges minőségi eszközökkel rendelkeznek. Folyamatos belső, illetve külső (szakmai és egyéb kommunikációs jellegű) képzéseken vesznek részt, biztosítva ezzel naprakész tudásukat.
  • 2006-tól bizonyos Canon gyártmányú multifunkciós (fénymásoló + nyomtató + szkenner + fax) berendezések esetén, szervizünk speciális, web alapú online távfelügyeleti rendszer megoldást is kínál (e-maintenance, UGW), amely a berendezések meghibásodásainak, állásidőinek maximális mértékű csökkenését eredményezi.
  • További információkért kérem keressenek minket elérhetőségeink valamelyikén!